De voorbereidingen begonnen

27 april 2015 - Ter Apel, Nederland

Koffer klaargezet, of toch maar een tas mee - want die kunnen we ook mee  naar het strand meenemen - welke kleding moet mee, moeten we voor de avond niet wat nette kleding mee. Zouden de avonden wat koud kunnen zijn? Passen onze stekker wel in de contactdozen daar. Oftewel de voorbereidingen zijn begonnen. Allemaal vragen, die zo met nog een 4-tal dagen te gaan, passeren. We vliegen vanaf Dusseldorf en wel om 08.00 in de ochtend. Dat betekent heel erg vroeg weg donderdagnacht. Als we daar voor 06.00 willen zijn dan zullen we zo tussen 03.00 en 03.30 weg moeten rijden. Blijkt dat we ook nog moeten overstappen in Madrid op een andere vliegtuig. Jannie boft, haar eerste vliegreis en dan ook nog 2x alles mogen meemaken. Na de eerste vakantie gelijk een geroutineerd vliegvakantieganger. Maar nog even wat dagen aan het werk, Hollands weer, de vertrouwde omgeving. MOeten we nu op regen hopen, dat is eigenlijk wel wat lekkerder vertrekken uit Nederland of gunnen we onszelf nog een zonnetje zodat de huid wat kan wennen aan een stralende zon.