Ontbijt achter de kiezen

2 mei 2015

Na een redelijke nacht (geldt natuurlijk niet voor mama want die slaapt overal, ze gaat liggen en al snel hoor ik een wat diepere ademhaling naast mij), al weer vroeg wakker. Zijn nog wat aan het Nederlandse ritme gewend (half elf naar bed en er vroeg weer uit). Het bed slaapt redelijk. Het appartementje heeft een slaapkamer met 2 bedden en een bedbank die in het kamertje staat. We hebben de bedbank gebruikt want die ligt even wat comfortabeler dan de beide bedden. We slapen nu dus in de kamer met de balkondeuren lekker open. Mama onder een blauwe wollen deken, ik onder 2 lakens.

Goed ontbijt met lekkere  broodjes, gebakken eieren, veel fruit en genoeg variatie in zoet en hartig beleg. Er is een Spaanse vrouw die rondloopt, gasten welkom heet en opruimt/afruimt. Ze ruimt niet alleen de ontbijtruimte op, ook haar karakter is erg opgeruimd. Ze loopt zingend te werken, wat wil een mens nog meer op de vroege morgen.

We gaan zo onze huurauto ophalen en dan lekker naar het strand/zand. Heb nog even wat water gehaald (dat verkopen ze hier in 8 liter flessen - mama maakt er even een foto van) en 4 van die lekkere grote navels. Heb nog even gekeken of er één met een plekje bijlag (Meike's aanpak) maar dat was niet zo.

1. Meike.:
    3 mei 2015
    is alleen bij jumbo. vers is echt vers. ;).