Spanish china

4 mei 2015 - Gran Canaria, Spanje

Gisteravond in de vooravond naar de boulevard gewandeld en daar lekker gegeten bij de 'wokchinees'. Eigenlijk net zo als in Holland. Een groot buffet met daarop warme en gerechten die gewokt of gegrild kunnen worden. Zag er erg goed uit en dat voor een prijs van 6.95 incl. ijsbuffet. Wat een prijsje. En nog goed eten ook. Op een terrasje aan de boulevard, 21 graden, samen gezellig aan een 2-persoons tafeltje. Mama met een flesje water, Henk met een groot glas cola (0.5 liter). Na het eten nog de hele boulevard afgewandeld, was erg gezellig met her en der wat muziek en heel veel terrasjes. Achter mij ligt mama buikspieroefeningen te doen en oefent tegelijkertijd haar vingers (die moeten toch ook soepel blijven). Nee, Meike niet wat jij denkt maar met ...................... appen. Oh ja, op die boulevard zijn natuurlijk heel veel restaurantjes dus er wordt erg veel moeite gedaan om je naar binnen te krijgen. Dat gaat meestal heel erg netjes maar het restaurantje naast de chinees vond het niet leuk dat we naar de buren gingen want hij werd heel erg boos dat we die keus maakten, met schreeuwen en wilde gebaren. Die Spanjaarden toch. Ondertussen staat een Spaanse chauffeur met open ogen naar boven te kijken omdat mama, na haar buikspieroefeningen, bloot op het balkon staat en deze meneer nu een heel mooi  uitzicht heeft op een dromedaris en een kameel.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl